BMW bevestigt The Oval Office als partner voor experience-driven loyalty communicatie
Strategische aanpak
Al 10 jaar speelt BMW Belux een voortrekkersrol op vlak van loyalty. Met de ontwikkeling van specifieke loyaltyprogramma’s slaagt BMW erin om niet enkel klanten duurzaam te binden aan het merk maar ook aan acquisitie te doen. Leden krijgen de mogelijkheid om heel uiteenlopende ervaringen te beleven op maat van hun interesses zoals driving experiences op een circuit, een culinaire beleving bij een sterrenchef thuis, een VIP experience tijdens de matchen van de Rode Duivels of een persoonlijke ontmoeting met een artiest in de coulissen van een optreden.
Guy Le Compte, Events Marketing Manager BMW Belux: “Het strategisch inzetten van loyaltyprogramma’s gebaseerd op het aanbieden van unieke en memorabele belevingen biedt onze klanten de kans om onderling te connecteren en een sterkere band op te bouwen met onze dealers. De leden van onze loyaltyprogramma’s zijn niet enkel merkambassadeurs, het zijn echte brand lovers.”
Hecht partnership
Als experience-driven communicatiebureau stelt The Oval Office zich als missie om mensen en merken duurzaam te verbinden door creatieve communicatie te bedenken en te ontwikkelen die live ervaringen en digitale belevingen combineren. Het succes van de loyaltyprogramma’s van BMW zijn een perfecte illustratie van deze aanpak.
Annick Nees, Client Director The Oval Office: “We zijn heel blij met het vernieuwde vertrouwen van BMW in onze experience-driven communicatieaanpak. Doorheen de jaren hebben we een hecht partnership uitgebouwd met de interne marketing teams van BMW en kijken erg uit om samen te blijven innoveren op vlak van loyalty en de klanten van BMW te blijven verrassen met unieke experiences.”
Ewoud Van der Heyden, Marketing Manager BMW Belux: “The Oval Office heeft ons een heel sterke case voorgelegd. We kijken uit naar de verderzetting van de samenwerking met focus op het verder ontwikkelen van onze loyalty programma’s en een verdere strategische integratie van de loyalty activiteiten in onze CRM aanpak.”