The Oval Office laat festivalgangers de veelzijdigheid van de Volkswagen T-Cross ervaren
Brand activatie voor allrounders
Meer dan één ding, luidt de slogan van de nieuwste SUV van Volkswagen. Om te te testen of de festivalgangers net als de T-Cross echte allrounders zijn met zin voor avontuur, schotelde The Oval Office hen enkele sportieve uitdagingen voor, geïnspireerd op CrossFit. Zo moesten ze om het eerst een klimnet opklauteren en elkaar, balancerend boven een ballenbad, uit evenwicht proberen te brengen.
De deelnemers haalden ook hun beste dansmoves boven en kregen direct een flitsend filmpje toegestuurd om op hun eigen kanalen te posten. Op deze manier werden meer dan 2.700 e-mailadressen verzameld.
Na hun krachtprestatie werden de veelzijdige festivalgangers beloond met een kleurrijke bandana, een echte eyecatcher op het festivalterrein.
Allround organisatie
The Oval Office werkte de activaties uit van concept tot opbouw van de stand en voorzag via de collega’s van The People de geknipte promoboys en -girls.