DRIE NIEUWE EMPLOYEE COMMUNICATION KLANTEN VOOR THE OVAL OFFICE

De empathische aanpak van The Oval Office overtuigt steeds meer bedrijven om ook voor hun employer branding en interne communicatie in zee te gaan met het experience-driven communicatiebureau. De laatste weken mocht het bureau drie nieuwe klanten verwelkomen. 

Voor Tiense Suiker zal het bureau werken aan een sterkere employer brand. Het Tiense voedingsbedrijf is doorheen de jaren van een lokaal verankerde speler uitgegroeid tot een internationaal gevestigde waarde.

Nog een Belgische topper die de wereld kon veroveren is Lutosa. Bekend van de frietjes en andere smaakvolle aardappelproducten, doet het bedrijf beroep op The Oval Office voor advies en ondersteuning op vlak van interne communicatie.

Tenslotte koos ook Brandweer Brussel voor de empathische visie van The Oval Office. Samen met de dienst communicatie werken de experten van het bureau op een interne communicatie & activatieplan rond waarden. Op en top experience driven. 

Evelyne Sinnaeve, Client Director Employee Communication“ De meerwaarde van een goed opgezette werkgeverscommunicatie voel je in de volledige candidate en employee journey. Door aan een samenhangend verhaal te werken, rekening houdend met de persoonlijke noden en de huidige maatschappelijke trends kan je als werkgever meer impact hebben. Veel mensen denken dat empathie synoniem is voor aandacht hebben voor elkaar. Maar het gaat over zoveel meer. De combinatie van die empathische bril en onze unieke experience-driven aanpak, vormt een enorme katalysator voor succes. “

Op vlak van employer branding en interne communicatie begeleidt The Oval Office onder meer SD Worx, Spadel, Sigma, PSA Antwerp, Actiris, Umicore en Vandemoortele.

 

 

null