SD Worx en The Oval Office gaan voor The Big Yes!

Voor enthousiaste starters

SR Worx en SD Worx Staffing Solutions ondersteunen bedrijven in hun HR vraagstukken en  voorziet hen van de beste medewerkers, volledig in lijn met hun bedrijfsobjectieven, attitudes, waarden en verwachtingen. Om haar team van oplossingsgerichte medewerkers uit te breiden wil het 75 nieuwe HR-collega’s aanwerven: enthousiaste starters en pas afgestudeerde studenten.

Jonge medewerkers die Yes! antwoorden op vragen als “Heb je een positieve mindset?”, “Ben je op je best in een team?”, “Combineer je graag werk en plezier?”, “Ga je graag nieuwe uitdagingen aan?” 

Het The Big Yes! gevoel staat voor dat euforische moment wanneer je door die eerste ronde raakt, dat yihaaa!-gevoel na het verlossende bericht: ‘Jij mag door naar de laatste ronde’. En die adrenalinekick als je de job binnenhaalt.

Candidate journey

The Big Yes is een experience-driven rekruteringstraject in verschillende stappen. Geïnteresseerden registreren zich eerst op  www.thebigyes.eu, na een positieve telefonische screening en online tests worden de kandidaten uitgenodigd op The Big Yes! rekruteringsdag op 21 mei. Halen ze één van de 75 jobs binnen, dan vertrekken ze op 4-daagse Masterclass naar de Ardennen. En eens aan de slag, krijgen de nieuwe medewerkers een uitgebreide onboarding  met onder meer eersteklas trainingen in SD Worx’ Recruitment Academy of Payroll Academy.

Kanalen

Het webplatform wordt in de komende weken gepromoot via een digitale (mailings) en social media campagne (Facebook, Instagram, Youtube) en op verschillende online en live jobbeurzen (UCLouvain, PXL, UAntwerpen, Thomas More, KU Leuven, Odisee, EMS Brussel, AP Hogeschool, KdG Antwerpen, Howest, VIVES, Universiteit Gent, HOGENT en Arteveldehogeschool).

Credits
Client: SD Worx (KMO & Staffing Solutions)
Contact: Christien Gebruers
Agency: The Oval Office
Account Team: Charlotte Delagaye, Sam Van Bael
Strategy: Mieke Fonck
Creation: Gino Keymeulen, Alex Skim
Design: Jon Troch, Maurice Calle, Yanina Suykens, Zoë Le Page, Flor Aguillar
Digital & Social Strategy: Egon Buyck 
Web Development: Debugged

array:7 [
  "caption" => "The Big Yes! campagne"
  "original" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/"
  "medium" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/-/preview/500x500/-/format/auto/"
  "small" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/-/preview/200x200/-/format/auto/"
  "thumbnail" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/-/preview/100x100/-/format/auto/"
  "square" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/-/scale_crop/200x200/center/-/format/auto/"
  "squaresmall" => "https://cdn.uc.assets.prezly.com/f8a9c07d-f5be-4ad5-87c9-babcd90dd10b/-/scale_crop/58x58/center/-/format/auto/"
]