The Oval Office creëert impact voor Roularta Media Group
The Oval Office lanceerde onlangs een nieuwe employer branding- en rekruteringscampagne voor Roularta Media Group. Vandaag staat Roularta voor een digitale r/evolutie. Om aan de top te blijven, is innoveren de sleutel tot succes. In deze transformatie zijn ze dan ook volop op zoek naar pioniers om het (digitale) verhaal mee vorm te geven.
De groep creëert al 70 jaar news, business en lifestyle content voor een breed publiek, en dat gebeurt meer en meer digitaal. Met ruim 1200 medewerkers en merken zoals Libelle, Kanaal Z en Knack is stilstaan geen optie. Gebaseerd op empathische analyse, ontwikkelde het Employee Communications team van The Oval Office een creatief concept dat volledig in lijn ligt met die digitale transformatie. Na een uitgebreid traject van intake sessies, focusgroepen en workshops, ontstond de nieuwe unieke Employer Value Proposition: "Ready to create media with impact?"
Met de nieuwe rekruteringscampagne positioneert Roularta Media Group zich als de gedroomde werkgever voor jong en innovatief talent. The Oval Office kiest hierbij voor authenticiteit: de modellen in de fotoshoot zijn echte Roularta-medewerkers en het graphic design werd in-house verzorgd door onze studio.
De campagne is nu live op de Belgische jobsite mijntoekomstbijroularta.be en wordt ook gelanceerd in Nederland.
Credits
Client: Roularta Media Group
Contact: Barbara Spyckerelle & Stephanie Slabinck
Agency: The Oval Office
Account Team: Evelyne Sinnaeve & Stéphanie De Mulder
Strategy: Mieke Fonck
Creative Director: Sébastien Van Reet
Creation: Evy Donse & Roel Craen
Design: Zoë Lepage & Yanina Suykens
Fotograaf: Fred Labaye - Crush
EINDE PERSBERICHT
Perscontact: sofie@theovaloffice.be