THE OVAL OFFICE GEEFT STARTSCHOT FLANDERS FOOD FESTIVAL
Tijd om terug te bijten!
Met Flanders Food Festival zet Toerisme Vlaanderen dit najaar meer dan een maand lang de culinaire sector opnieuw op de kaart. Op tal van unieke culinaire belevingen waarbij zowel horecazaken, producenten als steden en gemeenten zich van hun lekkerste kant tonen zullen nationale en internationale bezoekers hun smaakpapillen weer kunnen verwennen.
Dries Mahieu, Client Director The Oval Office: “De culinaire sector werd de laatste 18 maanden zwaar beproefd, nu is het tijd om lokale gastronomie terug te laten proeven. Met de campagne ‘Tijd om terug te bijten!’ en het platform www.flandersfoodfestival.be nodigen we iedereen uit om tussen 1 oktober en 24 november culinaire uitstappen te plannen en lokale gastronomie te (her)ontdekken.”
Zuhal Demir, Vlaams minister voor Toerisme: “Honger doet eten en de goesting is er meer dan ooit om terug te genieten van alles wat onze Vlaamse gastronomie te bieden heeft. De sector heeft zwaar geleden. Het kan dan ook symbolisch niet mooier dan dat we vanaf 1 oktober, wanneer nagenoeg alle maatregelen wegvallen, samen met z’n allen de Vlaamse gastronomie in de kijker zetten en iedereen uitnodigen om zich massaal onder te dompelen in Flanders Food Festival.”
Dit najaar staat The Oval Office ook in voor de organisatie van de prestigieuze ‘World’s 50 Best Restaurants Awards’ in Antwerpen en het ‘UNWTO World Forum on Gastronomy Tourism’ in Brugge.
Meer info en registratie op www.flandersfoodfestival.be en www.openproducentendag.be.
Credits
Client: EventFlanders
Contact: Matthias Ver Eecke
Agency: The Oval Office
Client Director: Dries Mahieu
Event team: Dries Mahieu, Sylvie Luyckx
Communication team: Janne Roelen, Arne De Gryse
Creation & Design: Jon Troch, Ellen Breckpot
Digital & Social: Egon Buyck
Media relations: Saskia Neirinckx (The Wicked)
Web design & development: Debugged