The Oval Office schakelt versnelling hoger!
Het ‘Live’ team binnen het experience-driven communicatiebureau The Oval Office wist de afgelopen periode heel wat pitches te verzilveren en is ondertussen volop bezig om de winnende concepten te vertalen naar impactvolle live experiences. Zo staan onder meer mooie projecten op de agenda voor EMMI, FRACHT POLYTRA, MACS, Prince Albert Fund en UCB.
Kersvers Client Director Live, Tom Kesteloot, heeft z’n start bij The Oval Office dus niet gemist. Zelf blijft hij bescheiden: “Uiteraard ben ik blij dat ik sinds mijn komst in januari een aantal prospecten heb kunnen overtuigen met onze creatieve voorstellen, maar het is vooral een team effort. Ik ben dus bovenal trots op het sterke team waarmee we 2024 hebben ingezet.”
En dat ‘Live’ team kan binnenkort op versterking rekenen. Kato Mannaerts start 20 mei immers als Account Manager. Tom Kesteloot: “We kijken erg uit naar de komst van Kato. Met haar ervaring en tonnen enthousiasme zal ze een mooie toevoeging vormen aan het huidige team.”
Hierbij een greep uit de projecten die op stapel staan:
10 jaar EMMI – 25 jaar EURIBOR
1999 betekende niet enkel de komst van de euro maar ook van Euribor, de gemiddelde rentetarieven waartegen Europese banken leningen aan elkaar kunnen geven. Later werd ook EMMI, het European Money Markets Institute, opgericht, een internationale non-profitorganisatie die ervoor zorgt dat alles vlot verloopt tussen de verschillende geldmarkten. The Oval Office maakt van dit dubbele verjaardagsfeest gebruik om samen met een publiek van internationale genodigden in Brussel te reflecteren over het verleden, het heden en de krachtige toekomst van de organisatie.
50 jaar FRACHT POLYTRA & BASF
De internationale logistieke service provider FRACHT POLYTRA werkt 50 jaar samen met chemiereus BASF. Met het concept ‘Shared Horizons’ zet The Oval Office een halve eeuw gedeelde uitdagingen, doelstellingen en mijlpalen in de kijker. De blik zal vooral ook gericht zijn op de toekomst tijdens een onvergetelijk event in Antwerpen.
20 jaar MACS
MACS Benelux biedt al 20 jaar scheepvaartoplossing aan naar Zuidelijk Afrika. Hun bedrijfslogo, een blauwe neushoorn, straalt onversneden natuurkracht uit en dat verwerkt The Oval Office ook graag in het concept ‘20 Years Of Strength’ voor het verjaardagsevent dat deze zomer zal plaatsvinden.
40 jaar PRINCE ALBERT FUND
Met een uniek event wil Prince Albert Fund de spotlights richten op de impact die de non-profitorganisatie de afgelopen 40 jaar heeft gehad op jong talent en vernieuwende projecten over de hele wereld. The Oval Office zal dit moment voorzien van inspirerende verhalen uit alle uithoeken van de wereld.
We vieren de lente samen met UCB
The Oval Office organiseert een ‘Spring’ Festival voor alle medewerkers van het biofarmaceutische bedrijf UCB op de campus van Braine-l’Alleud. Een krachtiger bedankje voor de inzet en prestaties van het afgelopen jaar bestaat niet. Een betere incentive voor de toekomst ook niet.
The Oval Office creëert live events en communicatiecampagnes vanuit de kracht van empathie en echte beleving. Daarbij wordt steeds de nodige aandacht besteed aan duurzaamheid en positive impact. The Oval Office heeft kantoren in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.
EINDE PERSBERICHT
Perscontact: sofie@theovaloffice.be