The Oval Office versterkt haar management in België
Olivier Trop leidt The Oval Office België
Samen met Isabelle De Schryver is Olivier Trop sinds 2017 ook Managing Partner van The Oval Office en was hij van bij de oprichting van het bureau in 2012, Strategic Director.
Wouter Boits, oprichter en CEO The Oval Office: “Nu The Oval Office sinds kort ook aanwezig is in Frankrijk, wil ik mij in de toekomst nog meer focussen op de internationale ambities van het bureau. Ik geef vandaag met veel plezier de fakkel van Managing Director België door aan Olivier Trop. We werken al nauw samen sinds de start van het bureau in 2012, dus The Oval Office is hier in vertrouwde handen.”
Olivier Trop, Managing Director The Oval Office België: “We hebben met het bureau de afgelopen 9 jaar al een fantastisch mooi parcours gereden. Van een live communication bureau met 22 medewerkers zijn we geëvolueerd tot een creatief full-service communicatiebureau van 45 gedreven medewerkers die belevingen tussen mensen en merken centraal stellen in de interne en externe campagnes die ze ontwikkelen. Ik ben ontzettend trots dat ik het Belgisch team mag leiden en kijk met veel goesting uit naar de toekomst.”
The Oval Office die zich in het bureaulandschap onderscheidt met de unieke positionering ‘We connect for real’, verbindt mensen en merken met elkaar dankzij experience-driven communicatiecampagnes. In België werkt het bureau onder meer voor AB Inbev, Actiris, BMW, Elia, Google, Nintendo, The Adecco Group, Umicore, Universiteit Hasselt en de Vlaamse overheid.
Ervaring bij adverteerders en bureaus
Om de communicatie-expertise stevig te verankeren in de kern van het bureau, zijn Sandy Aertgeerts en Bart De Leeuw aangetrokken. Als doorwinterde professionals met een jarenlange ervaring bij reclamebureaus en adverteerders zijn ze de geknipte personen om het team van strategen, creatieven, accounts en producers samen met Isabelle De Schryver en Olivier Trop te inspireren en te coachen.
Strategy Director Bart De Leeuw kan terugkijken op een carrière van 20 jaar bij bureaus en adverteerders. De afgelopen twee jaar was hij actief als freelance marketing advisor / director voor onder meer Honda Benelux, Baloise Insurance en Ceusters - Wijnegem Shopping Center. Tussen 2005 en 2013 vervulde Bart verschillende functies (account director, head of experiences & activation, strategic director, managing partner) bij BBDO Belgium. Daarvoor was hij 5 jaar aan de slag bij D’Ieteren als Promotion Manager Audi en Events & Sponsoring Manager Volkswagen.
Sandy Aertgeerts vervoegt The Oval Office als Head of Client Services. Sandy bracht de eerste 20 jaar van haar loopbaan door in verschillende reclamebureaus waaronder Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, LG&F (nu FamousGrey), Young & Rubicam en VVL BBDO. In 2013 maakte ze de overstap naar de adverteerder om bij Medialaan (nu DPG Media) Brand & Communication Manager van VTM te worden. In deze functie was ze verantwoordelijk voor brand strategy, advertising, media planning, brand activation en research.
Olivier Trop, Managing Director: "De komst van Sandy en Bart is voor onze klanten en medewerkers geweldig nieuws! Niet alleen brengen zij tonnen kennis en ervaring met zich mee op vlak van communicatie, advertising en media. Ze zijn daarnaast allebei persoonlijkheden die perfect aansluiten bij onze positieve en oplossingsgerichte bedrijfscultuur. Ik ben overtuigd dat ze snel vertrouwde sparringpartners worden van onze account teams, creatieven en klanten”.
Ontdek onze gloednieuwe website op www.theovaloffice.be.