OVAL scoort dubbel: UHasselt herbevestigt het vertrouwen voor volgende 4 jaar én hun meest recente campagne is bekroond met een digitale marketingaward
'Leaving' The Oval Office
The Oval Office stemt voor OVAL
The Oval Office verbindt klanten met succes tijdens The Summer of MINI
The Oval Office en Safeonweb maken van de kleinste gemeente Herstappe nu ook de veiligste van België
The Oval Office en CJM beschermen minderjarigen tegen schadelijke inhoud van tv-programma’s
The Oval Office creëert unieke Fiber Roadshow voor Proximus
The Oval Office en MINI Belux lanceren 'The Summer of MINI'
The Oval Office vertegenwoordigt België op de 3e plaats in wereldwijde ‘Brand Experience Agency’-ranking
The Oval Office creëert impact voor Roularta Media Group
Zwanger en gekke goestingskes? Da’s oké, maar pas op voor hormoonverstoorders!
BOOMING BELGIUM zet Belgisch ondernemerschap in de verf
The Oval Office excelleert in loyalty strategy voor BMW Belux 
Vaccineren? Jij weet waarom.
The Oval Office schakelt versnelling hoger! 
The Oval Office leest mee op Vlaanderenleestdag
VITO STAAT SAMEN MET THE OVAL OFFICE OP HET SLOTFESTIVAL VAN FTI
UNIEKE BELEVINGSCONTAINER TOONT HOE BEDRIJVENTERREINEN WATERDUURZAAM KUNNEN WORDEN
THE OVAL OFFICE BENOEMT TOM KESTELOOT TOT CLIENT DIRECTOR LIVE
“EMPATHY IS KEY”: TOT 3,4 KEER MEER MERKENTROUW EN 3,1 KEER HOGERE WERKTEVREDENHEID
THE OVAL OFFICE PAKT EENZAAMHEID MEE AAN!
DE BRUSSELSE BRANDWEER SPUIT… GRAFFITI!
THE OVAL OFFICE BREIDT UIT… NAAR DUITSLAND
THE OVALE OFFICE TEGEN PHISHING

S'abonner à la newsletter